top of page
Search
  • Writer's pictureSuzana Rudić

Artkumova mlada glumica Milena Božić

Imamo čast i zadovoljstvo da večeras predstavimo mladu glumicu Milenu Božić sa njenom monodramom ,,Nana".




,,Monodrama ,,Nana” nastala je kao master rad na predmetu gluma FDU u Beogradu, i dalje se izvodi kao predstava nezavisne produkcije. Moje interesovanje za ovo delo bilo je potegnuti za posebnostima dramskih dogadjaja u struktuiranju ženskog sveta. Roman Emila Zole nastao je kao potreba da se ispita ukupan zbir proizvoda genetike i okoline u kojoj se stasava , te na taj način locirajući čovekovu prirodu u najvulgarnijim i najmračnijim trenucima. Slojevitost ovog dela jeste u tretiranju naizgled individualnog problema pojedinca, a na taj način sugerišući opšte stanje društva. Posle duge potrage, susrela sam se sa ženom koja je aktivan subjekat ( a ne pasivni objekat ) u literaturi. Roman je poslužio kao dobra osnova za pristup temeljnoj analizi lika žene koja se uzdiže iznad svih tradicionalnih definicija ženskog svetonazora. Ona poznaje surovost borbe u koju ulazi, sa muškom snagom, insistirajući na izgradnji vlastitog sveta, u kome može prkositi, sa lakoćom odvajati erotsko i čulno od osećaja. Žena vodjena nagonom onog koji vlada, pokreće na delanje - nagona moći. Ono što sam uspela u ovom procesu jeste talentovane da pronađe , mudre i maštovite žene sa kojima sam zajedno stvarala : Tijanu Vasić, Petru Perović i Nedu Gojković, koje su mi pomogle u struktuiranju i uprizorenju ovog dela. Moja je želja da nakon ovog perioda straha i neizvesnosti, nastavimo sa radošću da izvodimo našu ,,Nanu".



Foto: Nikola Čubrilo. Monodrama ,, Nana" Milena Božić.
Kako kaže, bitno joj je da napravi simbiozu između sveta koji poznaje i potencijalnih mogućnosti lika Koje su joj date tekstom. Glumica čeka sa nestrpljenjem emitovanje serije ,,Klan", Slobodana Skerlića, kao i uloga u predstavi ,,Osam žena" u režiji Tare Manić u Narodnom pozorištu ,,Toša Jovanović" u Zrenjaninu i proces rada na predstavi ,, I to se zove ljubav", Dejana Jankovića. ,,Sam glumački proces je različiti i neizvestan, te je zbog toga i uzbudljiv. Važno mi je da uložim svoje najveće napore, da odgovorim na sva pitanja koja sam sebi zadala u toku procesa kako bih mogla što bolje razumeti to što igram. "
345 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page